Har din virksomhed kommunikationsværdi?
For dine kunder lytter ikke nødvendigvis til dine budskaber.

Næsten alle virksomheder har helt styr på, hvad de laver – men ikke nødvendigvis på, hvordan de skal kommunikere det effektivt i deres markedsføring.
 

Din virksomhed har måske både en vision og mission, men hvem gør det egentlig en forskel for?
Dine kunder vil hellere vide, hvad du kan tilbyde nu og her i stedet for, hvad din egen virksomheds mere eller mindre definerede målsætninger er.
Sandheden er, at kunderne for det meste er fløjtende ligeglade, når det ikke handler om deres egne behov. Men det kan vi heldigvis gøre noget ved. 

 

Kommunikationsværdi handler i høj grad om at formidle, hvad din virksomhed er bedst til, hvad I er bedre til end konkurrenterne – og hvad det egentlig er, kunderne vil have fra dig. Jeg hjælper dig med at udfordre, opbygge og definere din markedskommunikation. Det gør jeg bl.a. med min workshop om Kommunikationsværdi.

Læs om workshop

"Vores forløb med workshop, tekst og koncept til website var virkelig godt, og vi endte med at se på vores egen virksomhed med friske øjne. Det var fedt at få vendt tingene på på hovedet og få skærpet kommunikationen."

Nicolai Sørensen
Sales Diversity Lab

" Praesent sed pulvinar risus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc tincidunt lacus sed fermentum condimentum. "

Tyler Ferguson

"Workshoppen har været den røde tråd for os i forhold til moderniseringen af vores CVI og website. Men den har også hjulpet os med at redefinere vores brand, som er blevet fornyet gennem skarpere og mere kundecentreret kommunikation."

Johannes Helleland, Client Director & Partner
Conversio

" Praesent sed pulvinar risus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc tincidunt lacus sed fermentum condimentum. "

Tyler Ferguson